Sirkelimon ezgituraan ben 22 nisana randevu aldım 21+5 olacağım doktorum o haftayı önerdi 500 TL dediler
Smyye1B ezgituraan Özelde veya devlette Perinatoloji bölümünde 19-24 hafta aralarında yapılıyor. Devlette 300 küsür verdim Özelde 900₺😇
Elvanguzel ezgituraan detaylı ultrason fakülte yapıyor ücretsiz benim doktorum 19.hafta içerisinde gitmemi istedi şu anda 16+1 inşallah bu ayın sonunda gideceğim 🌹
Busraaydiiin1 Sevoo-066 altın madeni kaziyorlar sanki 😄😄 Tövbe tövbee insan utanır bu kadar para istemeye
Askiletotomsu Elvanguzel devlette yapıldığında da özel muayene diye geçiyor demiş üstte bir arkadaş.. o para ödemiş 😔
Elvanguzel Askiletotomsu kesinlikle özellikle fakülteye gidiyorum asla ücret talep edilmiyor devlette çalışan bir doktorun muayenehanesine gidip ücret yatirdilarsa birşey diyemem ama devlet her zaman ücretsiz ki olmalida zaten
Elvanguzel Askiletotomsu özel muayeneye gitmiş o yüzden ödemiş arkadaş öyle yazmış benim dediğim gibi devlet ücretsiz hatta doktorum özelde olmasına rağmen sırf para vermeyeyim diye fakültede bildiği bir doktora yönlendirdi beni.
Cemreninannesiii ezgituraan 18-22. Hafta arası yapılıyor devlette perinatoloji bölümünde ücretsiz bir şekilde yapılabilir fakat randevu alma kısmı sıkıntılı olabiliyor
Askiletotomsu Elvanguzel özel muayene nedir? Devlete gittim 300 verdim özele gittim dokuzyuz verdim demiş Devlete gittiğinde özel muayene kapsamında 300 alınmasını halen anlamadim
Zehra6152 Bende araştırma devlet hasretinde ayrıntılı ultrasona gireceğim bu ikinci gebeliğim devlette hiç bir şey için para alınmadı bende
Kubrahmet0807 Ben de yaptıracağım ve devlet burda da ücretli. Üniversite hastanelerinde ücretli oluyor anladığım kadarıyla.
Elvanguzel Kubrahmet0807 bnde üniversite hastanesine gittim iki gebeliğimde de alınmadı alınırsa şikayet edin