Esrasya Mihriballim biraz daha bilgi verebilirmisiniz indirimle ilgili? Bende düsünüyorum tavsiye üzerine ünal beye gitmeyi. Dogum paketinde neler var? Memnun kaldınızmı
Mihriballim Esrasya bizim policemiz son 10 bin kalmıştı dedik hocam aşırı zam geldi oda ben size indirim yaptıririm kafanıza takmayın dedi yani doktorun insiyatifi tamamen baştan beri takibine gittiğim için belkide . Ünal beyden çok memnunum gayet iyidi herşey doğum paketi de şöyle oluyor 250 TL ekstra kapı süsü ve 250 TL fotoğrafci ama mesai saatleri dışında doğum yaparsanız doğum anında fotoğraf çekimi yapmıyorlar odada çekim yapıyorlar . Benim gece 2 de oldu doğum o yüzden doktorumun telefonuyla çektiler doktorum bana attı resimleri odada da çekim istemedim bizde çekeriz onu ne gerek var önemli olan benim için doğum anında olandı o yüzden iptal ettik ve para iadesi aldık .
Rumuz_07 Mihriballim eşleri almama nedenleri nedir? Yarışta refakatçi olarak mı ameliyat haneye doğum esnasında mı
Uzay1907 Bir baba doğumun ortasında canlıyayın açmış skandal gibi patlamış video tiktokta, sonra şikayet yemiş hastane, ondan ameliyathaneye asla kimseyi almıyorlarmış pandemi vs değil yani 😅 Tanıdık olursa belki o şekilde alıyorlardır.
Esrasya Mihriballim anladım cok tesekkürler bende gidip görüsücem bastan itbaren oldugu icin belki bi insiyatif olur
Mihriballim Esrasya hasta yatışa indirim teklif etmeyin asla kabul etmiyorlar biz doktorumuz indirim yapicak dediğimizde bile ters cevap aldık doktorumuz konuştu bizim yerimize o şekilde indirim yaptılar .
Hazal_41 Mihriballim canım ben medicali.aradigimda bana güncel sezeryan fiyatı 7 bin TL suan dediler SGK li olarak bide yani neden 10 bin dendi size acaba :( ay öyle çoksa Ünal beyle ayrılmak zorunda kalırım:(
Mihriballim Hazal_41 valla kuzum bilmiyorum ki bizim özel sağlık sigortası olduğu için o kadar yüksektir belki SGK fiyatı düşük olabilir hiç bilmiyorum ama bize 10.500 dendi 8.500 ödedik
Esrasya Mihriballim muayeneler + dogum internette 10.560₺ yazıyo ama ne kadar dogrudur yada güncel fiyatmıdır
Hazal_41 Mihriballim özel sağlık sigortası olunca daha ucuz olması gerekmiyor mu özel sağlık sigortası olanlar 15 TL ye muayne oluyor mesela bizim yok sizin varken nasıl oldu anlamadım
Hazal_41 Esrasya müşteri temsilcisi daha dogru fiyat veriyor muayne şuan SGK varsa 415 TL doğum paketi demekki o bana hiç doğum paketi falan söylemediler 6 aydır gidiyorum 7.ye gideceğim paket almak daha karlı
Mihriballim Hazal_41 hayır 15 TL katılım payı ücreti bizdende normal ücret kesiliyor sadece bizim cebimizden gitmiyor poliçeden gidiyor. Nakit degilde kredi kartı gibi düşünün
Deletedmon099282 Mihriballim Ünal bey eşinizi doğuma almamış hala daha önerir misiniz :) tüm süreci değerlendirirseniz Ünal beyi önerir misiniz acaba :) kan tahlillerime göre vitamin vermesi gerekiyordu bana vermedi başka doktora gittim verdi. İkili üçlü testler hakkında ne diyor sanki çok yönlendirmiyormuş gibi geliyor bana
Mihriballim Deletedmon099282 öneririm keisnlikle evet doğuma eşim giremedi ama o an gözüm onu görmedi zaten çünkü 16 saatlik sancıyla girdim doğuma . Hamilelik surecin muhteşem geçti her kontrole mutlu olarak gittim gereksiz ilaç yüklemesi bendede yapmadı normalin biraz altındaysa onun için ilaç vermedi mesela ama gerekli olan tüm kontrollerin hrray yapıldı kan idrar her zaman rahatlikla ulaştım kendisine ve beni hep tatmin edicek cevaplar verdi ben çok memnunum yine olsa yine Ünal beye giderim 🙏
Mihriballim Deletedmon099282 ikili üçlü testlerde şöyle biz ikiliyi yaptırdık sorunsuz çıktı o yüzden 3 lü ve 4 lü teste gerek yok dedi şeker yüklemesi ve detaylı ultrason yaptırdım