Sinay Medicalpark kocaelide hastanesinde yakın zamanda sezeryan doğum yapan var mı kızlar. Eşleri almıyorlar diye biliyordum instagramda gördüm şimdi mart ayında eş giren var ameliyata merak ettim
Mihriballim Ben yaptım canım 6 gün önce asla almıyorlar bende alıyorlar diye gittim doktorumda alırız dedi gece ikide olmasına ortalık boş olmasına rağmen almadılar
Sinay Mihriballim ya Ünal bey değil mi sizin doktorunuz. Sayfasında hep eşler var foto fln cekiliyorlar doğumda daha bugün paylaşmış hatta
Rumuz_07 Mihriballim eşleri almama nedenleri nedir? Yarışta refakatçi olarak mı ameliyat haneye doğum esnasında mı
Mihriballim Aysegulccc 10.500 su biz 8.500 verdik doktorumuz indirim yaptırdı şimdi yine yattık hastaneye bu seferde sariliktan 🥺
Sultannbstrk Mihriballim öncelikle gözün Aydın olsun canım normal bir şekilde oldu mı doğumun merak ettim sezaryen sonrası normal yapacaktın diye hatırlıyorum inşallah yavrun da tez zaman da düzelir kavuşursun çok yüksek mi sarılığı çok geçmiş olsun
Mihriballim Sultannbstrk çok sağol kuzum. Yok canım 16 saat sancidan sonra sezeryan oldum. İnşallah bebeğimde nirsn ince iuilesir 19 çıktı değeri
Mihriballim Sinay evet bende gördüm ve kızdım hatta gittiğimde kontrole dile getireceğim. Aynısını konuştuk bugün eşimle
Mihriballim Sinay sezeryan normal hepsi aynı bildigim kadarıyla özel sağlık sigortası karşıladı bizim
Sinay Mihriballim ben konuştum videodaki kisiyle özel durumumdan dolayi alındı eşim dedi. Koronadan dolayı alınmıyor normalde dedi. Ama Ünal beyin son paylaştığı videoda yine eş var o da mı özel durun yani
Mihriballim Sinay adamına göre muamele başka bı açıklaması yok çünkü hamileliğimin başından beri Ünal beye gidiyorum ve hep bzie babada doguma girer kordonu baba keser diye oyaladı resmen hayal kırıklığı
Sinay Mihriballim özel durum dediği de tanıdık bi doktor vs dır nolucak hepsinin mi özel durumu var. Ayrıca tanıdığı olana korona yok heralde olmayana var. Cok sacma