drytcvkarsln NezihaB38 35+3 oldum bendede var bir anda göğüs aramdan terler akıyor ayaklarımın altı yanıyor
Ozlm007 NezihaB38 38+1 oldum an itibariyle sıcak basması nedir içimde ejderha ateş süpkürtüyor resmen terliyorum bu saatte evin pencereleri açık önünde oturuyorum eşim üşüyor ben yanıyorum 😂
MelekMervertlek NezihaB38 Bende 38+5im özellikle ayaklarım yanıyor ateş basıyor sürekli dogum yaklaştı normal
Seyma_ck NezihaB38 38+4 te başladıysa çok iyi☺️34+2 deyim bir süredir var bu durum ayaklarımın altı ve avuç içlerimden kimsenin görmediği alevler yükseliyo adeta😅Rabbim gerçekten yaz hamişlerinin yardımcısı olsun son ayların yaza denk gelmesi zordur😔
Because NezihaB38 18.haftadayım.benimde ayaklarım ateşleniyor geceleri .normal diye düşünüyorum sizlerde de oluyor mu
Saara1401 NezihaB38 bende 38 im ve inanılmaz terliyorum resmen çok sıcaklanıyorum ya normal demek ki çoğumuz da varsa ama neyin habercisi acaba 😅
Tgce09 NezihaB38 gerçekten Allah yardım etsin hele temmuz Ağustos düşünemiyorum . Gerçi bizde yine emzirme falan derken bayilmazsak iyidir 😇😇 sağlıcakla kucaklariz yavrularımızı inşallah 🤲