NezihaB38 Canlar 38+4 olduk bı anda sıcak basıyor sizdede oluyor mu ?? Son haftalar ondan mıdir bilemiyorum
Gzmnrayd NezihaB38 30.haftam suan son 1.5 aydir corap bile ayaklarimi yakio surekli terliorm karli havada tsort giymeye basladm herkes sasirio .ayni durumdayim
Beyzanrr NezihaB38 bende 34 haftalığım çok terliyorum ya eşim için soğuk olan oda benim için tam ideal 🥵
daphnesmomm NezihaB38 oh be yalnız değilmişim😌 doğumum çok şükür temmuz,ağustosa denk gelmiyor,yoksa napardım 🤷🏻♀️ Şimdiden(32+5) bazen buhran geçiriyor gibi oluyorum. Özellikle akşamları ve uyurken tere suya karışıyorum
Tgce09 33+3 bende de öyle . Sabah bir uyanıyorum öyle terlemisim ki sırılsıklam . Saçlarım falan yıkanmış gibi aynı 🙄
Tgce09 NezihaB38 gerçekten Allah yardım etsin hele temmuz Ağustos düşünemiyorum . Gerçi bizde yine emzirme falan derken bayilmazsak iyidir 😇😇 sağlıcakla kucaklariz yavrularımızı inşallah 🤲
NezihaB38 Gzmnrayd bende aynı annem yelek çorap giy üşütme diyor sen yinede dikkat et canım bende giyiyorum 😔