Ays_cskn Rumeysa_Taylann52 evet okumuştum burda ama en net 16 hafta ve sonrasinda belli oluyormus cok acelede etmek istemiyorum acikcasi, netlesir yakinda merak etme ben ilk bebegimin cinsiyetini 21 haftalik iken ögrenmistim 🥰
Rumeysa_Taylann52 Ays_cskn doğrudur arkasına dönük bağdaş kurdum benim ki gibi zor anlaşılmıyor inşallah sizin ki görünür sağlıkla gelsin inşallah 🌸
Ecrin35_ Ays_cskn rica ederim inşallah bütün bebişler sağlıklı olur annelerin tek isteği bu zaten.Benimde 1 kızım 1 oğlum var 3.gebeliğim
Ays_cskn Ecrin35_ masallah saglikla gelsin tum bebisler bu seferki bazen o kadar korkutuyorki lekelenmelrim var malesef zaman gecmiyor sanki
Ays_cskn 3babymom birde ben yanlis okudum galiba cevap bana degildi sanirim kafam cok bulanik bu ara kusuruma bakmayin nolur 🥰