Peperonni TurnaHifa Saol canım sana da geçer inşallah. Ağır bir şey kaldırmayın dikkat edin henüz çok küçükler ilaçlar inşallah iyi gelir
Minigimmmmmm Ays_cskn sizi korkutmak istemem ama acaba kan pıhtılaşma si olabilirmi çünkü bendede sürekli kahverengi leke gelirdi Doktorlar önemsemedi bişey yok dediler 3 defa düşük yaptım en sonunda genetik testte çıktı pıhtılaşma var dediler
Ays_cskn Minigimmmmmm coraspin kullaniyorum tansiyon icin bildigim kadariyla kan sulandirici etkisi var ilk gebeligimdede olmustu qmq cok sukur bebise bisi olmadan dogdu bilmiyorum olabilirde