Kızlar 12 haftalık hamileyim ilk gebeliğim o yüzden bayağı tecrübesizim, kahverengi çamur gibi bir akıntım var.Doktora gittim bebekte bir sıkıntı yok ama bir kanama alanı var dedi.Sorum şu bunu yaşayan var mı yaşadıysanız kaç gün sürdü.Biraz korkuyorum açıkçası