deletedmom213 Rahim ağzımda dikiş var,serklajlıyım 22. Haftamdan beri.Bırak halsizliği uzun süre istesem de ayakta duramıyorum (15-20dk yani)
Şuan 30+5 olduk, hem koku hem yorgunluk sebebiyle ben şöyle bi çözüm buldum.
Sabah kalkınca sağlam bir kahvaltı tabağı hazırlıyorum kendime,yumurta kaynayıncaya yada pişinceye kadar oluyor zaten.
Günde 2-3 kere ara ara 1 kase yoğurt yiyorum.
1 kase ceviz badem kuru üzüm karışımım var baş ucumda.
Akşam yemeğinden ziyade öğlen için, kimi gün makarna haşlıyorum ama mayonez filan yok.Yanına 1 söğüs domates peynir.
2 kilo fasulye,nohut ısladım, 2 bardak gibi ölçüyle buzluğa attım.Oturduğum yerden yaptım bunu.Düdüklüde soğan kavrulana kadar 1 poşeti çıkartıyorum, hiç ıslasaydım vs tekrar tekrar uğraşmıyorum.
Tarhanam var, bir de domates sosu yaptım 1 tencere.Minik kavanozlara doldurdum sıcakken.Eşim sevmiyor,onunla kendime pratik çorba yapıyorum içine az şehriye.
Her gün 1 kere koca bir kase salata yiyorum.
Bu şekilde otururken az malzemeyle hazırlayabileceğin pratik şeylere yönel.Gebelikte tek mevzu karnını mideni doldurmak değil, ilerleyen haftalar için kan ve diğer değerlerini koruyabilmek önemli.Yoksa dayarlar tonla hapı sonra böbrekler yorulur.