Neroizm tost yapıyorum 😀 en cok tost.
Ama içim şişti ondan çorba içiyim bari dedim. Tost yapmalta kolay
Ekmek kaşar makina yat çıt sesi duy kalk ye
Çorba zor iş😀 hazır corbayı bile oturarak yapıorm.
Geçecek elbet hepsi sabrediorm da yani yararı cok olmasada bebeğe zararı olur mu cok onu düşünüorm