_Berna_ atak13 Bebek çok fazla toplanıyodu günde 7-8 olmuştur. Yan taraflara ağrı vuruyodu, aşağıya baskı yapiyodu. Canım fazla acıyodu yürûrken sanki bi anda dûşecekmis gibi oluyodum.
Cnsgkc Bkyya hemen git kuzum ben normal sandım ihmal ettim hastaneye yatırdılar beni erken doğum riskinden. Asla ihmal etme yorumla yat bol bol su iç ve acilen doktora görün derim
Sadriye35 Cnsgkc hastaneye yatınca tedaviyle iyi oldunuz mu benim de karnım sertlesiyor yarin randevum var korkyorum zaten erken doğum riskim de var
3oglanannesi Bkyya ikiz doğum yaptım ben çok şükür 6 yaşını bitirdiler 3.bebek yolda bunda riske atamadım hem üniversite de hem özelde takip ediliyorum üniversite hastaneleri iyi bu konuda oraya da gidebilirsiniz
Cnsgkc Sadriye35 Valla çok iyi olduğum söylenemez sadece düzenini kaybetti sancılar düzensiz sancılarım hala var yani 30-40 dk da saatte bir oluyor 2 haftadır böyle sancı ile evdeyim