Kızlar merhaba Bi kaç gündür karnımda sertlik ve acı hissediyorum. Karnımın sağ yada sol tarafında yada tam kaburgamın altında bi toparlanma oluyor karnım oldukça sertleşiyor ve çok can yakıyor bu 5 dakikaya kadar sürüyor sonrasında yavaş yavaş azalıyor 😔 Bi kaç post ta denk gelmiştim ve İnternette de erken doğum belirtilerinden söz ediyor bu haftalarda normal mi doktora çıkmalı mıyım hemen?