Emine_47 Gulumseme ben de ayni yaniyorum sanki soda iciyorum falan biraz duzeliyo geri basliyor sancimi bilmiyorum ama surekli assa ya dogru bi baski bıçak saplanmasi gibi Mirket
Gulumseme Emine_47 benim de bugün hem karnıma hem vajinaya iğne batar gibi oldu bi de bugün sütüm gelmeye başladı
Tontikannesi Emine_47 mardindemisiniz bende kızıltepede yaşıyorum 31+4 hamileyim hangi doktora gidiyorsunuz
Gulumseme Emine_47 zaten serklajlıyım canım yatıyorum bir eşime sahur iftar hazırlıyorum bir de Kuran okurken oturuyorum başka yok
Tontikannesi Emine_47 mardin parkta bilal beye memnun değilim ama memlekette doğum yapacağım için başka doktor araştırmadım