Emine_47 32+4 :)) valla bu ara çok güzel gidiyor keyfim de enerjim de çok iyi cnm heycan bastı yaklaştıkca evin düzenini ayarlamaya çalısıyorum büyük temizlikte rahat olsun diye:) Alışveriş tamam gibi ama yıkama ütüleme falan yapamadım daha her hafta erteliyorum 34 e kadar yapıcam inşallah en azından bebeğin kıyafetleri yerleşmiş olur. İkinci hamileliğim kısmetse bayramdan sonraki hafta 10 mayıs gibi gelicek oğlusum normal doğum olacak bi sıkıntı olmazsa 🥰