Gulcingezer confundo vala sasirtici o degerden snra pozitif olmasi cok guzel benimde 4 gun gecikti kan 2.30 cikti regl yok test degeri cok az oylece kaldim vala
Netya Leylaleyy benim 10 gün gecikti bu süreçte erken gebelikte dahil 3 test yaptım hep negatif önce testte pozitif görüp öyle kan testi vermek daha doğru değilmi
Gulcingezer confundo hayir yok benim hic gecikmez gununde olurum en fazla bir gun 4 gun ildu karin agrim var oldum olucam diyorm ama yok
confundo Gulcingezer Normalde benim de öyledir canım. Biraz daha bekle bakalım. Bazen stres beklenti gecikmelere sebep olabiliyor. Adet olmazsan bi kez daha kan verirsin. Hakkında hayırlısı olsun❤️
Derins Adetten 3gün önce hem DV’de hem kanda test yaptım negatifti 0,20 adetim 1 gün geçti 85 le öğrendim