Adetim 3 gün gecikince kaset test yaptım çok belirsiz 2.çizgi vardı aynı gün erken gebelik testi aldım onda biraz daha belirgin ama yine de silik çıktı yine aynı gün kan testi verdim beta 30 çıktı 2 gün sonra yine verdim 95 çıktı. Geçen hafta doktora gittim 2 mm kese gözüktü ama tabi daha hiç bişey belli değil bu geç döllenme meselesi yorucu bir süreç maalesef