Tugceuy ayy canımm benim şimdi anladım bir kız bir erkek olsa çok güzel olurdu 🥰 insan yine de bi umut diyo senin bebişler hareketli miydi canım kız bebek geç oynar diyorlar benimki 10 haftalıkken oynamaya başladı hareketliydi baya 🥰 o yüzden de erkek diye düşündük etrafımdaki herkes ama doktor direkt alışverişe başla kız bu net dedi 🤣🥰