evrem_ merhaba ben odasina montesseri yaptirdim
Anne yani olarak park pesik kullandim ilk 11 ay yatak odasinda benimle beraber besikte uyudu geceleri ama her oglen olabildigince odasinda uyuttum 9 aylikken yürüdü kizim o yuzden 11 aylikken gayet rahat sekilde yataga girip cikabiliyodu yazada denk gelip ev isininca odasini ayirdim suanda 2 yaşında, 1 yildir odasinda montesseri de uyuyoe cok coook memnunum geceleri uyandiginda yanina gidip uzandığım da oldu ayagima alip sallayip hop oldugu gibi yatakta bıraktığımda oldu cok rahat sekilde ikimiz sigiyoruz mesela 21 aylikken memeyi kestim ve 2-3 aydir her oglen beraber yatagina girip uyuyoruz birde dunya kadar oyuncak aliyoruz yanimiza :) kisa tutmak istemedim cunku yeriniz ve durumunuz varsa evet kesinlikle alinabilir