evrem_ biz hem anne yanı hem montessori aldık beşiğe sığmayınca mıntessoride yattı bikaç ay kadar, sonra benimle yattı bir yıldır birlilte yatıyoruz o yatağını sevmedi bende letgoya koydum gül gibi yatağını bozdum satıyorum🤦🏼♀️yerine baza aldım onda yatıyor