Boniboncuk elifcicek_07 canım birisi bebekteki kan akışı için biriside annedeki kan akışı için sanırım bende tam bilmiyorum. Ben başlarda coraspin kullandım gebelık oluşmadan once gebelık oluşunca ığneye başlandı. Simdi ikisini birden kullanıyorum
ftmm38 Bebis22 merhaba bende Kayserideyim nasıl randevu aldınız ve hangi bölüme gittiniz benim bilgim yok da bilgilendirir mısınız