Maviii66- Merhaba kızlar ben suan 7+3 günlük hamileym öncesinde 17haftalık hamileyken bebeğimin kalbi 15haftalıkken durdu ve düşük yaptm suan yeniden gebeym bi tanıdıgım da düşük yapmş ve sonra genetk testi yaptrmş kanda pıhtılaşma cıkmş biz yaptırmadk suan da yapılabiliyormş galiba devlet yapmıyo özelde de baya pahalı diye duydum ben gibi bebeginin kalbi durup düşük yapıp yeniden gebeliği güzel sonuçlanan var mı yoksa genetk testi yaptırmalımıyım sizce birde ankara da devlette doktor arıyorum öneri verirsenz sevinirim
Ceyduygu Maviii66- Ben çok daha küçükken 6 haftalıkken düşük yapmıştım benim bebeğimin de kalbi durmuştu. Genetik test yaptılar devlet hastanesin de. Ben İstanbuldayim Zeynep Kamil de yaptılar, eğitim ve araştırma hastanesin de mutlaka yapan vardır.
58ee Maviii66- şuan devlet yapmaz :) öncesinde gidip küçük bi yalan söyleyıp tek düşük değilde 2 düşük deseydınız yaparlardı 6 ay önce kaybettım bende bebegımı 12 haftalıktı pıhtılaşmam çıktı suan 2 aylık hamileyim igne ve hap kullanıyorum doktorunuza söylersenız önlem olarak kan sulandırıcı hap başlarlar 🌹
Bebis22 Maviii66- ben de iki defa düşük yaptım ve ikinci düşükten sonra kayseri erciyes üniversitesinde genetik test yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı. Ve bunu tamamen ücretsiz yaptırdım sgk karşılıyor.
Fatma4495 2 kimyasal gebelik de ben yaşadım devlette genetik test verdim pıhtılaşma yok kromozomlarda yer değiştirme çıktı benimde şimdi 17 haftanın içindeyiz şükür bi aksilik olmazsa
ftmm38 Bebis22 merhaba bende Kayserideyim nasıl randevu aldınız ve hangi bölüme gittiniz benim bilgim yok da bilgilendirir mısınız
Boniboncuk Maviii66- canım bir dış gebelık geçirdim Ondan 2 yıl sonra 9 haftalıkken bebegin kalbi durdu Ankara eğiitim araştırma hastanesının tıbbi genetik bölümünden randevu alıp gittim. Hep pıhtılaşma testi yaptırdım hemde gitmişken kromozom testi yaptırdık eşimle. Hepsı kanla yapılıyor Sonuç 20 gun sonra çıktı 3 tane genımde pıhtılaşma vardı. Hamılelik oncesınde 100 mg coraspin başladı doktorum. Bunun üstünden 8 ay geçtıkten sonra tekrar hamıle kaldım bebegın kalp atışını duyar duymaz kan sulandırıcı iğneye başladı doktorum şu an herşey yolunda çok şükür 20 haftalık olduk. Benım tek kaybım olmasına ragmen yaptırdım bu testi senın ıkı kaybın var mutlaka yaptır sonrasında inan insan çok yıpranıyor Ki doktorun sana mutlaka yapıtrman gerektiğini söylemedi mi?
Maviii66- Boniboncuk tek düşük yaptm ankaradayım ben sehir hastanesine gittim genetik test istedigimi söyledm tek düşükte yapmıyoruz tekrarlayan düşüklerde yapıyoruz dediler bende bir daha sormadm acıkcası ama simdi yeniden gebe kalınca bi arkadasm gebeykende yapılıyo hani kan pıhtılaşması varsa ilaç başlanıyo dedi benmde aklıma takıldı özelde 4bin demişler ona hala doktorda bulamadm özel mi devlet mi olmadı bi özel doktora gidip bu durumuma baktırmam lazm bian önce galiba
elifcicek_07 Boniboncuk pıhtılaşma sorununda sadece coraspirin işe yaramıyor mu acaba o yüzden mi ekstra iğne yazıyorlar. Ben ikinci bebeğime düşürmeden önce hamileyken coraspirin yazmıştı doktor yani pıhtılaşma varsa coraspirin bunun önüne geçemiyor mu acaba?
Semaa12 Maviii66- bende ordudaydim Samsun’a yönlendirdiler devlette yaptırabilirsiniz diye ama 3 düşüğüm var dicekmişim öyle yapiyolarmis
Boniboncuk Maviii66- valla bende mecburen yalan soyledım. Benımde tek kaybım vardı ama ıkı kaybım var dedim yoksa yapmıyorlar dediğin gibi.
Jan91 Maviii66- bende yapmisim, ozelde, evet biraz pahali, doktor onermedi kendim duyup yapmiastim, pek bisey cikmadi bende, yani herkeste pihtilasma var diye bisey yok, ama isterseniz yaptira bilirsiniz, size bagli
elifcicek_07 İçinize dert olacağına testi yaptırın ben yaptırmadım çok pişmanım ikinci kaybımı yaşadım . Keşke gebelikten önce yaptırsaydınız iki bebeğimide aynı haftada aynı şekilde kaybettim. Genetiği ikinciden sonra yaptırdım şimdi sonuç bekliyoruz Allah kalbinize göre versin
Bebegim00 elifcicek_07 benim şimdiki hamileliğimde doktor coraspirin+iğne verdi bi kan pıhtılaşmam yok fakat annemden genrtik öykü var riske atamam dedi faydası olur zararı olmaz dedi yani doktoruna sor bence ama içine korku düşürme temiz sonuçların çıksın inşallah
Boniboncuk elifcicek_07 canım birisi bebekteki kan akışı için biriside annedeki kan akışı için sanırım bende tam bilmiyorum. Ben başlarda coraspin kullandım gebelık oluşmadan once gebelık oluşunca ığneye başlandı. Simdi ikisini birden kullanıyorum
Bebegim00 Maviii66- İlk gebeliğimde 12 haftalıkken kalbi durdu. Annemin 5 düşük vardı o yüzden genetik test istedi doktorum. 2 buçuk ay korundum sonrasında testi yaptırdık araştırma hastanesinde tamamen ücretsiz olarak yapıldı. 1 ay sonrası sonucu çıktı bende hamileymişim zaten sonuç çıktığında bende bi kan pıhtılaşması çıkmadı fakat annemden öyküsü olduğu için riske atamam dedi doktorum 9 ay boyunca iğne ve coraspirin kullanıcam şuan 7 haftalığız inşallah sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız. Bence yaptırıp bilinçli ve için rahat şekilde gebeliğine devam edersin canım