arkadaşlarım merhaba, size post açtıktan sonra gerçekten çok kafaya taktım yine arttı düşüncelerim, acile gittim bakmadilar. doktorum sehir disindaydi. bugün geldi bugün gidebildim. kaç gündür çok stresliydim kötüydüm gerçekten. gittik her şey yolundaydı. psikologa gitmemi söyledi.. bebek iyi hatta cinsiyeti söyledi oğlumuz olacakmış.. ama içimdeki o hal hala mevcut bilmiyorum gerçekten sorunum ne. umarım tez zamanda toparlarım. keyfini çıkarırım. anksiyete yaşıyorsun ve bu çocuğu çok ciddi etkiler kan basıncından tut gelişimine kadar dedi..