merhaba arkadaslar. normalde çok sık rüya gören biriyim.
bu gece öyle kötü rüyalar gördüm ki. rüyamda erkek bebek var kucağımda, kalbi durmuş vs gibi sözler duyuyorum etrafımda.
şuan 14+3 günlük gebeyim. 4 gündür hiçbir belirtim kalmadı ağrım bulantim vs. rüyadan da etkilendim sanıyorum acaba bebek napiyor, neden belirtilerim de gitti zaten kaç gündür, neden karnım bir anda çıktı şuan durdu. böyle sorular düşünüyorum. o kadar moralim bozuluyor ki neden bilmiyorum ya bisey olduysa diyorum.
13 haftada muayene gittim en son bir dahaki muayene 17 haftada. daha önümde 3 hafta var. gerçekten duramıyor gibiyim. aklıma sürekli aniden kalp durması vs olursa nasil bilcem vs soruları geliyor.
ilk gebeligim, herhangi bir risk sorunda yok şükür.
gerçekten ruyada o kadar gerçekti ki duyduklarim çok kötü hissettirdi. kucağımda erkek bebek var yuruyorum ama bana kalabalık bir sürü insan sesleniyor kalbi durmuş kalbi durmuş anlamıyor musun diyor gidip bebeğe bakıyorum ki durmuş kalbi sapsarı rengi olmuş.
ağlıyorum uyandığımdan beri :(