gokdemir54 Son Regl günü 2 şubat veya yakın tarih olan var mı? Ultrasona gittiniz mi, giden varsa bebeğini görebildi mi ve kalp atışlarını duydu mu merak ediyorum 🥰
Minnakyavrum gokdemir54 benim son 13 Şubat kese gördüm kalp atışı için bu hafta gitcem bakalım hayirlisuyla inşallah gorurruz 7+0 şimdi
ftmm38 gokdemir54 benim 11 şubat keseyi bebegi gördük geçen haftalarda 12 nisanda kalp atışı için gideceğim siz gördünüz mü
Lylts gokdemir54 merhaba Şubat 14 benim cuma günü gittim 6+5 ti kese göründü bir hafta sonra gel hem bebek hem kalp atışı alırız dedi hayırlısı geçen yıl bir düşüğüm oldu tedirginim biraz sağlıkla gelişsinler inşallah 🙏
Eda272780 Minnakyavrum ☺️aynı tarih acaba belirtileriniz varmı bn kendimi hic hamile gibi hissetmiyorum keseyi gördüm bnde 12 Nisan da kalp atışı için çağırdı doktor
Mucizebb Minnakyavrum Kiz ayni gunlerimiz senle ovulasyon testiyle fln takip etinmi yoksa hic takip etmedin mi bnm 1 marta catladi yumurtm
gokdemir54 Lylts Hayırla Selametle kolaylıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🌸 benim de ilk gebeliğim bende görücek miyim kalp atışını duyacak mıyım diye evham yapıyorum hep 😅😑
bayanmor12 Lylts benim son reglm 1 şubattı uygulamaya göre 8+5 görünüyor ama cuma günü doktora gittim bebeği gördük kalp atışını duyduk çok şükür 2 hafta önce keseyi görebilmiştik yalnızca doktoruma göre geç döllenme olduğu için bebek şuan 7+4 olduğunu söyledi 🙏🏻😍
Merveaty4545 Lylts düşüğünüzün sebebi nedir özel değil ise. 26 şubatta bi düşük yaptım ve tekrar bebek sahibi olmak istiyorum süreciniz nasıl geçti 2. Gebeliğiniz kolay oldumu?
gokdemir54 menekse_18 Ayy maşallah, hayırla kucağımıza alalım😍 bende yarın gideceğim inşallah çok heyecanlıyım 🥰
Lylts gokdemir54 rahat ol rabbim nasip etmişse yaşayacağız göreceğiz inşallah dua edelim hayırlısı ve sağlıklısı için 🌺
Ayse_gul11 Benim ocak Ama gittiğinde sadece kese gözüküyor ultrason fotoğrafi veriyorlar ama çok minik
Deletedmom4548454 gokdemir54 benim 25 ocaktı canım 5+6 iken hem keseyi hem kalp atışını duymustuk cok sükür. Darısı sana insallah 🐣
gokdemir54 zeynebbmerve Benim ilk gebeliğim pek bilgim yok 🥺ama 6 ve 7.haftalar da gitmek gerekiyormuş son adet dönemime göre 8 haftalık görünüyorum. Mide bulantısı çok oldu artık dayanamadım yarın gideceğim inşallah
Asima zeynebbmerve aaa aynı gündeyiz 21 Şubat bende daha gitmedim tahminimce 20 sinde falan duyulur dedi doktor kese için bu hafta gidecem 🤭
Trkan esma_ustndag benım de 12 Şubat 6+4 de duyduk şükür yarın tekrardan kontrolüm var 😊 herkes sağ Salim duyar kucağına da alır inşallah 🙏🏻 benim tüp bebek 🧿
Sabinaa12 gokdemir54 bende bu gün 8 hafta 4 günlük görünüyordu proqramda amma bu gün vajinal usm oldu 6-7 hafta gösterdi