demirrleydi_ sözlerimi ters anlamayın ama cidden hamileyken oruç tutanlara çok çok kızıyorum ya. Tamda gelişme sürecinde tamamen senden besleniyor dogumada az kalmış niye o minicik bebeği zora sokupta ac birakiyorsunuz. Hamilelikte oruç tutmamanin Bi günahı yok . Ama sen o orucu tutup bebeğe de zararı olursa ne kadar günah bilgin varmi ? Ölene kadar çekersin o vicdan azabını. Bu sene tutmayi ver dinden çıkmazsın. Kendini kötü hissedeceksen kazasını tutarsın sonra. Yada fitresinj öde. Yapmayın Allah aşkına hamileyken oruç tutanları cidden anlayamıyorum.