demirrleydi_ Sevgili annelerim çok acil görüşlerinize ihtiyacım var 30+1 haftalık gebeyim bebeğim normalde çok hareketli ama dün akşamdan beri hareketlerini hissetmiyorum oruçta tutuyorum bu beni çok korkutmaya başladı sizce ne yapmalıyım acil fikir verin bana 🥺
MerveeD demirrleydi_ bebegınızin bu haftalarda sızın yeme ıcmenızden cok cok faydalandıgını biliyorsunuz degıl mı?? Şuan en önemli haftalarda sınız son aylar yani 33 haftalıgım gecen hafta benım bebegım de cok hareketsız Dı cok nadir hıssettım 1 hafta bu hafta düzeldi buyudukleri için uzun uyuyabılıyorlarmıs ama siz oruc tutuyorsunuz ondan kaynaklı da olabılır bsey dıyemem 😏😏
Ayss344 demirrleydi_ orucu kaza yapabilirsiniz ama en önemli haftalardasınız minicik bir bebek sadece sizden besleniyor dün hareket etti diye bugün hareket etmez bebek açtır susuzdur Allah korusun birşey olsa vebali alabilecek misiniz? Doktor o haftadayken bana sürekli azar azar yememi söyledi . Oruçta sadece iki öğün var üstelik iftar akşam geç saatlere kalıyor. Keza sahur da öyle. Üzerine yatmak zorunda kalıyorsunuz bu da mide de ve bağırsaklarda problem yaratır . Lütfen yapmayın bebeğinize
Zuhalsareelif demirrleydi_ prucdan kaynaklanıyor aynı haftalardayız bende bıseler yedım ıctım hareketlendı .ama bazen bende hıssetmıyorum yoruluyorlar bazen hareket etmeyebılırler hafıf karnınızı sola yayıp sallayın
balkupummm Acile gitme imkanınız yok mu ? Çikolata yiyip su için öyle bekleyin hareket etmesini diyeceğim ama oruçsunuz.
demirrleydi_ balkupummm gitme imkanım var elbette ama oruçtan kaynaklanıyosa eğer eşimi korkutmak istemiyorum o benden daha çok telaşlıdır benide kendisiyle korkutur
demirrleydi_ MerveeD Ben dünde oruçluydum ama bebek kıpır kıpırdı ama bu kadar zamandır uyuyabileceğini sanmam ben uyurken o beni tekmeleriyle hareketleriyle uyandırırdı çünkü
Happyy_anne Elabadeninannesi demirrleydi_ çoçuk açlıktan tekmikliyor ben acıktığımda nasıl vuruyor karnım doyunca rahatlıyorum bu süreçte bence oruç tutmamalısınız
byzogrtmn Happyy_anne gerçekten benim de öyle karnım acikinca daha çok hareketleniyor yiyince duruluyor. Ben tam tersi olur diye düşünüyordum ama bende öyle değil
demirrleydi_ Ayss344 bende sağlıkçıyım ve bunların hepsini zaten biliyorum ki doktorumlada görüştüm bi iki gün tutabilirsin eğer bi sorun olmazsa devam et dedi bana yinede teşekkür ederim verdiğiniz tavsiyeler için
Miniqimm160821 demirrleydi_ Çok aç kaldığı zaman karnı doyunca son ayların etkisi ile yer dar olunca artık ufak tefek haraketsizlikler başlıyor ve karnı doyunca direk uzun süreli uyuyor ufak tefek haraket halinde olunca siz anlamamış olabilirsiniz biraz böyle vurur gibi yapın pış pış yapar gibi parmağınızı hafif bi basın eğer ufak tefek haraket ederse açlıktan uykuya bırakmış olur kendini bu dönem bebeğin kilo alma dönemi oruç İçin doktora sordunuz mu acaba ? Ben 39+1 malesef doktorum olmayacak bişey dedi aç bırakmam sıkıntılı olurmuş
demirrleydi_ Miniqimm160821 deminden beri uğraşıyodum hareket ettirmek için ama tepki yoktu iki dakikadır herketlenmeye başladı yavaş yavaş ve evet doktoruma sordum dene bi sorun görürsen tutma demişti
Miniqimm160821 demirrleydi_ Uzun süreli uykuya yatmış o zaman annesi korkma ama aç kalmamak İçin çabala Tabiki sen bilirsin yine ama oruç kazasını önümüzde ki sene 3 aylarda yapabilirsin kalkıp sahuru felan sevaplanmak lazım ama bebeğin gelişimi sağlığı daha önemli değil mi
Kelebekk-0307 demirrleydi_ bence uzun süre hareketsiz kalması bir sorun zaten dinimiz kolaylıklar sağlamışken nedir bu ısrar anlamıyorum tabii herkesin kendi tercihi kendi kararı ama o zamanda sonuçları da göze almanız lazım gerçekten oruç ile ilgili postlar artk bana saçma geliyor. Bebegimde bu sevaptan nasiplensin mantığı da bana doğru gelmiyor anne karnında sadece anneden beslenen ve sürekli gelişmesi gereken bir canlı var neticede sevaptan nasiplenmek değil bebeğe eziyet bence bu. Sonra da neden gelişimi durdu nasıl kilo aldırırm postlari geliyor tuhaf yani. Herkes ister bu mübarek günleri olması gerektiği gibi geçirmeyi ama durumumuz buna müsait değil bence.
demirrleydi_ Kelebekk-0307 ben bebeğimde sevaptan nasiplensin derdinde değilim ki o zaten bi melek sadece doktor bilgisi dahilinde denemek istedim ki bebeğin gelişimide geride değil aksine 2 hafta ilerde yinede görüşüne saygı duyarım 🙂
Kelebekk-0307 demirrleydi_ sadece sizin için konuşmadım zaten genel mantık bu yani kısmen de amaç o olmuş oluyor ama bence riske atmayın siz bilirsiniz tabii ama en çok gelişime ihtiyaç duyduğu dönem
monarosamommy demirrleydi_ acile gitmelisiniz çünkü bebek hareketleri,hareketsizliği önemli bir durum