Ada9y bi sahurda için birde iftardan sonra içersiniz bir bardak taze soğanı kaynatıp suyunu için şifa olsun umarım tüm bebiş isteyen bekleyen insanların gönlüne göre olur şu mübarek aylarda benim 2.5 sene olmadı kaç hastane gezdik hatırlamıyorum zeynep Kamilde aşılama bile yaptırmıştım tutmadı altarnatife yöneleyeyim birde dedim çok şükür kürleri bitirip ovülasyon testiyle de yumurtanın en aktif döneminde ilişkiye girmekle o ay hamile kaldım şükür inşallah darısı tüm isteyenlere bilirim zorluğunu