aycabelgin0 bugun soğan kürüne başladım kızlar dün adetim bitmişti 10 gün sonra doktor rendavum var sorum şu hergün yeni soğan mı soyuyoruz aynı soğanı mı kullanıyoruz
Tontikannesi aycabelgin0 her yaptığınızda yeni yapıp taze tüketmelisiniz ben onun sayesinde hamile kalmıştım darısı başınıza🥰
Tontikannesi aycabelgin0 evet 15 gün sabah akşam soğan suyu arkasından 7 gün incir kürü yaptım hemen o ay da hamile kaldım kürler bittikten sonra ilişkiye girmelisiniz soğan kürü özellikle çok etkili rahmi temizliyor mazallah hamile olanlarda düşüğe sebep oluyor
Gmz5361 Tontikannesi soğan küründe anlamadığım bişey var cevaplarsanız sevinirim 😊 15 gün yapıyoruz ya ilişki aynen gün aşırı şekilde devam ediyor mu yoksa korunuyor muyuz bu kür bitene kadar
Ada9y Tontikannesi ramazanda nasık yapabilirim. Sahurda bir de iftardan sonra mı yapıyım adetim bugün bitti
Tontikannesi Dilsay evet adet bitsin yapmaya başlayın o sürede ilişkiye girmeyin bittikten sonra birdahaki adet sonrası ovülasyon testide alıp yumurtalıklarınız en aktif olduğu dönemde ilişkiye girerseniz hamile kalma ihtimaliniz %90 bance🥰
ParildayanYildiz aycabelgin0 soğanı kabuğuyla birlikte kullanın soymayın 4 e bölüp kaynatın süzüp suyu için sabah akşam taze hazırlanacak
Tontikannesi Gmz5361 ilişkiye girmemelisiniz soğan kürü yaparken olaki hamilelikte düşüğe sebep olur soğan kürünün amacı rahmi temizlemesi zaten
byzogrtmn Gmz5361 ben ovulasyon testi kullanirken başladım yani soğan Kuru yaparken yumurtlamaniz olursa ya da bebek oluşursa düşer sorun olur. Testte yumurtlama gördüğüm an bırakıyordum ondan sonra korunmuyordum
MM5 Tam aradığım konu🤗 bende 4 gündür sonra kürü yapıyorum adetim bittikten 4. Gün başladım.iş sebebiyle akşama doğru ve gece yapabiliyorum ama inşallah öyle olur.ilişki olmaması mı lazım ki biz daha çok değerlendirdik bu ay doğrusu ne acaba
MM5 Tontikannesi böyle bir bilgi göremedim dğşükle ilgili o ay hamile kaldığını söyleyenleri okudum bende düşük olur mu mantıken içtekileri ssöküp atıyor dedim ama yumurtanın çatlamasını sağlıyor içteki enfeksiyon varsa atıyor diye açıklamışlar kür sayfasında
Gultsn35 MM5 benımde kafam karıştı şimdi soğan kürü yaparken değerlendiriyoruz da aynı zamanda. Düşük olma ihtimali var mı yok mu acaba
Tontikannesi MM5 riske atmaya gerek yok bence içindekileri söküp atıyor işte ilk 3 ay düşük olma ihtimali yüksek zaten birde sen rahmini temizlerken olaki hamile kalırsan tutunmayabilir haliyle