Mavisinannesi2 Yine kendimi uyanınca sırt üstü buldum ama çok rahat oluyor tehlikesi nedir bunun tehlikesini gören oldumu sürekli öyle uyanıyorum öyle yatma diyolar uykumda nerden biliyim😣
Demirssmomm Mavisinannesi2 tansiyonunuz düşebilir, bebeğe giden kan akımı azalabilir.. başka bir risk zannetmiyorum olsun ama kaç haftalıksınız dönerken anlamıyor musunuz?
Esrasenturk8 Mavisinannesi2 konuyla alakalı kağan kocatepenin videosunu izleyebilirsiniz. 35 den sonra isteseniz de yatamıyorsunuz zaten rahatsız ediyor. Suan kaç haftalıksınız bilmiyorım ama . Ben her sekilde yatıyordum ama artık sadece yan yatınca
Mavisinannesi2 Demirssmomm 33 haftalığız zaten geç yattığım için uyku arası hiç anlamıyorum sırt üstü yatıncada dinlenmiş kalkıyorum sanırım ondan farketmiyorum😢
Demirssmomm Mavisinannesi2 bende 31deyim ve dönerken mutlaka uyanıyorum, göbekle biraz zor oluyo 🙈 bebek rahatsız olsa sizi uyandırır diye düşünüyorum 🤨
Mavisinannesi2 Demirssmomm valla ben sırt üstü çok rahat ettiğim için hiç farketmiyorum napcam bilmiyorumm🤷🏼♀️
Demirssmomm Mavisinannesi2 uyanıkken sırt üstü yattığım oluyor dinleniyorum ama geceleri yan yatmaya özen gösteriyorum zaten hareket ederkende uyanıyorum ama eşimi tembihledim sırt üstü yatma konusunda en kötü ona denk gelirse o uyandırıyor beni..
cigdem4154 Demirssmomm ayy yan yatmaktan valla götleriiiim uyuştuu yaa 😩 eşime dedim doğsun ilk işim yüzüstü uyumak 😀
Mavisinannesi2 Tek tek aynı şeyleri yazmıyım anneler kendim bilmiyorum döndüğümü 33 haftalığız rahat olduğum içinde farketmiyorum🙄
Mercan28 Mavisinannesi2 bende aynıyım yanlarıma yastıklar koydum sırt üstü yatmamsk için o rüyaya nasıl dalıp yastıkları itip sırt üstü dönebiliyosam her gece eşimin dürtüklemesiyle uyanıyorum hemen uyandırıyor beni yan yat diye iki dakika sırt üstü yatssm öyle dinlenmiş uyancam ki aslında 😔😔
Mavisinannesi2 Mercan28 aynı bende vallaa bazen yatıyorum çok güzel dinlenmiş kalkıyorum ama hep bi düşünce oluyo nasıl farketmedim bişey oldumu acaba diye
Mavisinannesi2 cigdem4154 off of hiç sorma sabah sol bacağım ve kalçam ağrı içinde uyandım lavaboya kalkmıştım nasıl gittiğimi bi Allah bilir bi ben🤣🤣🤣🤣
Demirssmomm cigdem4154 gerçekten benimde özlediğim tek şey yüzüstü yatmak, normalde de öyle uyurdum zaten şu an mümkün değil yüz üstü yatmam. Arada yastıkla destekleyip kendimi kandırıyorum ama doğumdan sonra gerçekten yapmak istediğim şey benimde 🙈
Mavisinannesi2 Busakts evet onu biliyorum almayı düşündüm ama ben yatarken eşime bile dokunma diyorum onunla asla yatamam yatarken serbestliğğ seviyorum dikkat etmeye çalışcaZ artık😒
Denzk Mavisinannesi2 doktoruma bugün sordum bebeğe giden kan akışı azalıyor uzun süre o pozisyonda yatmayı tavsiye etmem dedi