Nisa12345
Canım ben de çok yaşadım hamileliğimin ilk dönemlerinde. Buraya yazmıştım ben de yardım edin diye. Ben kayısı denedim ben de pek etki etmedi. Kuru erik biraz daha iyi geldi. Bir de hergün 1 kase yoğurdun içine yulaf koyup yedim. Ve kendimde farkettim ki suyu az içersem hemen dönüyor kabıza. O yüzden suyu çok içmeye çalışıyorum ve sebze ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum. Hala tam olarak çözemesem de eskisi gibi çok zorlamıyor en azından.