FDM220 canım benimkine direk emme refleksi yok dediler çok korktum sonra küveze girdi birazda solunum skntisi oldu dediler sonra solunumu hemen düzeldi yavaş yavaş emmeye başlamasını bekledik enfeksiyon dediler antibiyotik tedavisi başlandı yavaş yavaş mama anne sütü verdiler sağıp verdim hep sonra emzirmeye çağırdılar ve emmeye başladı. 6 gün sonra da taburcu olduk geçici bir süreç çok zor bir durum ama korkma canım birçok anne yaşıyor ins tedavisini olup daha sağlıklı bir şekilde çıkar annesi🌸