Nazli_1169 Ben de aynı düşünceler içindeyim. Hatta doğumdan çok korktuğum için de sanırım öncesinde ya hamile kalırsam korkum vardı. Evlendim evlenesiye vajinismusla uğraştım ve bence bu korku da bunun başlıca sebeplerinden biriydi. Tedavi süreci devam ederken hamile olduğumu öğrendim. Sevinemedim bile, ben nasıl doğurucam diye korktum. Ama sonra düşündüm, önümde koca bir zaman var. Şimdiden düşünüp kendimi niye sıkıyorum. Keyfini çıkarayım. Şimdi 38+2deyim. Son 12 gün 😂 içten içe ara ara stres yapsam da zaman yaklaştıkça bir cesaret geliyor insana. Sürekli de dua ediyorum, içim ferahlıyor gibi. Bir de olacak ve bitecek gözüyle bakmaya başladım. Allah içimizden bu korkuları alsın, bize cesaret, güç, kuvvet versin inşallah 🙏🏻🙏🏻