Nazli_1169 Evet canım benim ben normalde çok canı tatlı bi insan değilim ama tabi korkularım oluyordu nasıl olacak acıyacak mı vs bir sürü soru, sonra ağırlaşıyorsun ağrılar başlıyor mide yanması nefes sıkıntısı derken artık acırsa acısın doğurayım da bi diyorsun yani bende öyle oldu en azından.. şimdi keyfini çıkar hiç düşüne düşüne yorma kendini hayırlı uğurlu olsun🙏🏻🌸