Pembekurdele Aylar bende koldan oluyorum çünkü ikiz gebeyim karrnim asiri derecede gergin artik ele gelmiyor malesef ama kol daha iyi oluyor acimiyor okadar göbekten cok yakiyordu
Mrymali Aylar ben genelde kolonyayi pamuğa döküp bozluga attin soğuduktan sonra karniniza koyun en azından yatistirir
ayseky Haticecebrail21 o zaman siz burda sormayı bırakıp direk doktorunuza danışın problem nedir diye 😎
TazeAnne06 Haticecebrail21 bildiğimi okumuyorum doktorlarımın dediğini uyguluyorum sonuçta bildiğimizi yapmıcaz bilime göre ilerlicez 😉
Haticecebrail21 TazeAnne06 tamam iste doktordan duyuyoruz ogreniyoruz biliyoruz bildigimizden yola çikarak arkadaslarimiza yardim ediyoruz😉
Cansusu Aylar Canım ben bir iki göbekten yaptırdım çok acıdı,hatta aynı soruyu sordum doktor güldü korkma bebeğe ulaşmaz dedi.Şimdi ara ara kola bazen bacağa vuruyorum hiç farkı yok
Estrella Esramasal27 canım nasıl yapıyorsun uyluğa mı yapıyorsun dün bana oyle yaptılar da kendım nasıl yapıcam bilmiyorum yakıyor bir de🙄
Esramasal27 Düz ayağını uzat iki parmağınla sıkıştırıp iki parmağının arasında kalan sisirdigin boşluğa havasını alıp düz yap sonra düz çekeceksin .