esma2197- yok canım 36 itibariyle kestik iğneyi. Bir sıkıntı olacağını düşünmedim, doktorum iyidir, güvenirim ona genelde. Tüp bebek merkezi iğneyi başlatırken 32.haftada kesersin iğneyi demişti hatta ama benim doktorum devam ettirdi. 36 itibariyle kestik. Bir gün önce kesince de doğumda çok kanama olmaz mi, korkarım ben 😂