Bugün bu başlıkta birinin kısa süre sonra doğum yaptığını gördüm😅 benim Pazartesi ye kadar zamanım var Pazartesi yatışım yapılacak. Önce suni olmazsa sezaryen denenecek.
3 cm en son kontrolde açılmam vardı. Bebekte doğum pozisyonunda. Ama doguma yönelik pek belirti yok. Dün activating labor u yaptım. Totem olurda belki doğururum diye bu başlığı açtım. Herkes sağlıkla alsın bebişlerini inşallah 🤗