Selma-gkt ne güzel bu değerlerle nasip olması🤲
Fsh kaçtı hatrlyor musun ve alttan folikül az mıydı Dr diyor bunu ultrasonda alttan baktığında?
Ve çinkodan bahs etmişsiniz bunu Siz kaç ay kullandınız Dr tavsiyesi mıydı, adı neydi?
Teşekkürler yapıcı yaklaşımınız için postta.
Ve akıntı oluyir muydu yumurtlama sürecinde hormonlar iyi değilken pek olmuyir biliyorum.