Novaa teşekkür ederim inş inceliycem. Duymuştum maçayı.
Fsh kaçtı senin? Estradiol hatırlıyorsan?
Senle konuşmuştuk Postumda, rezerv azlığından kimzde, çok oldu amh düşük diye üzülyordun doğal olarak.
Dr lar bir de olumsuz konuşunca insanda moralde kalmıyor haliyle.
O psikolojiyle olmaz daha düşünülüyor ta ki olana kadar da öyle devam ediyor.
Hamd olsun bak onca korkunca rağmen Rabb’im verdi mi veriyor işte🤲
Senin adına çok mutlu oldum arkadaşım, Rabb’im sağ salim kucağına aldırsın meleğini 🤲