eylulummmm 17+2 günlük gebeyim yaklaşık bir haftadır bebeğimin hareketlerini hergün hissettim pıt pıt şeklinde ben vuruncada tepki veriyodu ama bugün hiç hissetmedim uzanıyorum elimi karnıma koyuyorum vuruyorum fln ama tık yok normal mi
Xxz eylulummmm ben 18+0 olmama rağmen bazen öyle oluyo ki gün boyu hiç olmuyor gece 1 gibi kipirdanmisti. Sanırım minnoskae güzel güzel uyuyorlar. Hiic endişe etme ilerleyen haftalarda gelmelerinden uyuyamiycaz 😀
Serpilhasanege eylulummmm yinede icinde suphe kaldiysa acile git bi baksinlar yakinsa imkanin varsa burdan ne desek olmaz simdi hissiyatta onemli icin rahatlar en azindan
zzeynepyldrm eylulummmm ay aynı şeyi bende düşünüyordum şuan, bende de hareket olmadı bugün şimdi uzandım biraz elledim hafif bastırdım tepki verdi şükür 🙏🏻 🙈😌
Peperonni eylulummmm Aynen canım benim de öyle uyuyor sanırım 😂 şişlik oluyor bazen top gibi hareket yok
Serpilhasanege Normal canim daha kucuk henuz bende 18 haftalikken oyle bi panik yasamistim ebeyi aradigimda normal simdi oyle olmasi daha kucuk dedi 20 den sonra genelde daha cok hissediliyo belirgin olarak
eylulummmm @Serpilhasanege korktum bende bir haftadır hergün hissediyodum çünkü bugün hiç hissetmeyince teşekkür ederim canım
Haticecebrail21 eylulummmm birakin hergunu ben o haftalardayken 3 gunde 1 hissederdim simdi 22 haftaligim yeni yeni hergun hissediyorum🙂
eylulummmm @Peperonni hehh aynen vurmuyo ama bir yerde toplanıyo bir tarafım şiş bir tarafım düz sonra değişiyo ☺️
Peperonni eylulummmm Evet benim özellikle mesane tarafında korkutuyor ama herkeste oluyormuş ve sabahları daha üstlerde oluyor. Sağlıklı olsunlar da inşallah
Honeyinci O haftalarda cok normal daha minicik olduklari icin yorulmusdur uyuyordur 😁 cikolata yiyip sol tarafina yat birde belki bir canlanma olur 😁
eylulummmm @Haticecebrail21 o zaman çok normalmiş hergün hissedince böyle gidicek diye düşünmüştüm korktum
hunilimom eylulummmm benim 2. Gebeliğim oldu halde bazen hissetmiyorum gayet normal canım daha küçük yeri geniş kuvvetli degil