nmtock41 merhaba, yazınıza bir postta denk geldim. Ve yazmak istedim. 11+5 deyim ve bebeğimin ense kalınlığı 2.8 çıktı bu yüzden doktorum beni bir profa yönlendirdi. O gün iyice bir baktı bebeğe, gelişimi herşeyi kalbi beyni eli ayakları ve hatta hareketlerinin muhteşem olduğunu söyledi. Fakat ense kalınlığı haftasına göre fazla denildi. Ve 12. Haftada cvs veya amniyosentez yapılması gerektiğini söyledi. Kaç yaşındasınız bilmiyorum ama, ben 22 yaşındayım. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın. İçim takat etmedi başka bir doktora daha gittim, 2.6 çıktı bu arada ben ikili tarama testi yaptırmadım. Usgde zaten bariz belliydi herşey. Belki bir ay sonra kaybolacak bişey ama. Ben bütün herşeyi göze alarak bu iki testten birini çarşamba günü yaptıracağım. Demem o ki işinin ehli birini bulursan, hamileliğini kendine zehir etme. Benim şu an kendime dünyayı bile zehir ettiğim gibi. En son gittiğim doktorla baya konuştum, hayatının şüpheyle yürümeyeceğini söyledi. Çok korkuyorum, ama yaptırıp en azından bebeğimin neyi var neyi yok öğrenmek istiyorum. 3 doktor gezdim hepsi yaptır dediyse elbet yapılmalı. İnan o kadar zor bişey ki kime ne anlayacağımı İnan bilemiyorum. Biz eşimle bu konuda yani yaptırmak konusunda kararlıyız. Hayatın malesef böyle geçmeyeceğini yani şüpheyle söylemek isterim, şüphenizi korkunuzu ben çok iyi anlıyorum. Lütfen güzel düşünün ve yaptırıp yaptırmamaya karar verin. En azından kesin bişey olsun, ben yaptırıp öğreneceğim. Çok çok çok geçmiş olsun dualarım bizimle, ve bizim gibi sorun yaşayan annelerle…