Birilerinden fikir almaya ihtiyacım var .. 12. haftada fetal dna yaptırdık testimiz 10 gün sonra geldi turner sendromu(kız bebeklerde görülen) riski yüksek diye sonrasında uzman doktora gittik ultrasonda baktı inceledi erkek bebek dedi içimiz rahatladı detaylıya kadar bekledik detaylıda da başka doktorlara da gittim hiç bir sağlık sorunu usg de görüntülenmedi ama 24.haftamda Testi tekrar yaptırmak istedim o zamandan bu zamana aklım kafam içim hiç rahat değildi .. tekrarlattık ve sonuç yine aynı 45×0 sendromu … bu zamana kadar doktorumuz hiç bir açıklama yapmadı ne olur ne olmaz konusunda konuşmadık biz konuyu açınca hızlıca geçiştirip gidiyordu amniyosentez yaptırmayı düşünüyorum ama doktorum bebeği aldırmayacaksan yaptırmana gerek yok diyor aldırmayacağım ama bilmek istiyorum sorun ne kesin mi değil mi .. lütfen bilen eden bi yardım etsin çaresiz kaldım ağlamaktan mafoldum..