Mucizeninannesiiii ebrue 5+3 de gittim en son bizimde 2 kese gozuktu ayni sekilde soyledi banada keselrin ikiside dolabilir bosta kalabilir dedi bebisleri goremedik henuz ptesi randevum var 7+ 2 olucam bakalim insallahh olusmustur ikiside🥰
ebrue Mom545441 hangi vitamini kullanıyorsun veya folik asidi görünür inşallah canım ben carsmba gitmiştim keseyi gördü ama bebek net değildi suan oda berilirmiş dedi
Mom545441 ebrue hadi inşallah bi sonraki kontrolde 2 side görünür inşallah 🙏🏻 ben folidoce kullanıyorum 🥰