ftmkucuk bu gün 32+1 olduk bizde yok doktor pek umursamadı bile bu aylarda normal dedi bebeğede bir zararı yokmuş. Bende daha öncede gelmişti leke yine doktora gttim acılma sancı yoktu. Sağlıkla gelirler inşallah doğumdan sonra sıkıntı olursa o zaman aldırmayı düşünürüm. Kendiliğinden doğumdan sonra geçermi bilmiyorum