Kızlar sabah hiçbir şeyim yoktu, öğlen tuvalete gittiğimde peçeteye sildiğimde çok açık renkli kan bulaştı peçeteye. Hemen doktora gittik bir şey yok dedi. Nst ye de soktu. Eve geldik, çamaşırıma vs bulaşmamış zaten ama yine lavaboya gittim, yine sildiğimde hafif pembe kanama vardı. Başına gelen var mı moralim çok bozukk ☹️☹️☹️