21+4 haftalığım. Tutabilirim sandım niyetlendim ama çok zorlanıyorum bugünü artık bu şekilde yatarak tamamlıcam sonrasında tutmayı düşünmüyorum çok aşırı halsizlik var ayakta duramıyorum elim ayağım titriyor.Bebeğimi de boş yere zorlamayı düşünmüyorum gelişimini etkilerse diye de korkuyorum artık daha sonra kaza edeceğim inşaAllah napalım 🤷🏻♀️