17 haftalığım, sahur heyecanı olsun diye kalktım yedim de bayağı ama niyetlenmedim. 11de dan diye çılgın açlık sinyalleri ile yataktan fırladım öğleye kadar dururum en azından diyodum duramadım 🤭 Allah tutanlara yardım etsin ya ben normalde de çok kolay tutamazdım hamilelikte haftasonları tutarım diyodum ama o da olmadı malesef:(