HGulsah ilk hamileliğim de benimle aynı haftalar da bir kadın vardı doktorumuz aynıydı. doktorumuz kesinlikle tutma taraftarı değildi. o kadın doktoru dinlemeyip çevresindekileri dinlemiş bişi olmaz tut demişler oda bir ay boyunca tutmuş sonuç gelişimi iyi olan bebek 1 ay sonra gelişimi 3 hafta geri atmış kilo almamış ve kadının suyunda azalma olmuş. pişman olduğunu söylemişti kadın doktoru dinlemediği için. Ben Allahın bana sağladığı kolaylığa bakarım. Muaf tutmuş mu beni arkadaş bitti. sonuçta tutmuyorum diye günah sayılmıyor. ileride tutup borçlarımı öderim. ödemezsem günah evet. ramazanda oruç tutmak başka katılıyorum ama karnımdaki bebeği de düşünmek durumundayım.