Fasulyem2 Cnsl252525 38de bebeğim gelmezse doğumumu doktor başlatıcak yani son 39 günüm kaldı:) Ama ben hala kıyafetleri Yıkamadım 😁 var mı benim gibi olan ? Hatane çantamızı 2 haftaya hazırlamam lazım artık ne olur ne olmaz :)
aylinn2604 Fasulyem2 benimde son 45 gün ve bende hiçbir şeyi yıkamadım her işi yapıyorum ama bunu erteledikçe erteledim artık bir yerden başlamamız gerekiyor 🙈😂
MerveeD Nnnur123 Ben yururken tam ortaya dogru ınıyor gbı hıssedıyorum baskı yapıyor bide hareketlerinde azalma oldu
Fasulyem2 aylinn2604 benim de gücüm yerinde ama dediğin gibi günlük işlerden ona sıra gelmiyor😁 benim ikinci hamileliğim ilkinde de 37 de kapatmıştım çantayı. Yani üşengeçlik ve rahatlık devam ediyor 🙈 iki günlük iş diye diye doğurcam bi gün korkuyom 😌😌
Hattat2806 Leylasiva21 anladım canım geçmiş olsun sagsalim gelsin de doğum sekli senin elinde olan birşey değil ikinizde sağlıcakla kalın 🍀🍀
Mavi26 Cnsl252525 49 benim de. Yürümekte zorlanıyorum hemen aşağı çekiyor. Gece ağrıdan uyuyamıyorum. Karın sertleşmesi oluyor. Kaburgama dayanıyor zorluyor beni biraz bu ara. Umarım bizimki de erken gelmez.
Burculu_11 Uygulamaya göre bnmde 52 ama sanki daha erken gelcekmiş gibi geliyor bide sıcaklar geldi menopozlu kadınlar gbiyim 🤣 agırlaştım zor yürüyorum 😢
Sibel83 Programa göre son 54 gün Ama dün kontrolde doktor 15-20 mayıs arası dedi Sezeryan olcak Odası hastane çantamız hazır Kıyafetler yıkandı ütülendi yerleşti Dün nst ye girdim ilk kez herşey normal şükür Efsane hareketli bnm kız🥰