turefb Cnsl252525 son 37 uygulamaya göre, ama bebişe göre öyle değil gibi sanki😅 baskısı ağrısı iyice arttı.
Leylasiva21 Cnsl252525 benim ilk gebelik talesemi hastasıyım 36 haftada sezeryan olacak şimdilik öyle gözüküyor
Hattat2806 Leylasiva21 bende de talasemi taşıyıcılığı var doktor mu dedi sezaryen olacak diye peki nedeni neymiş
Leylasiva21 Hattat2806 ben taşıyıcı degilim hastayım iki hafta da bir kan aliyorum serum gibi. Bu yüzden dalağım karaciğerim sisiyor o yüzden ilk günden beri sezeryan olacagini söylemişti.
Hattat2806 Leylasiva21 anladım canım geçmiş olsun sagsalim gelsin de doğum sekli senin elinde olan birşey değil ikinizde sağlıcakla kalın 🍀🍀
Nnnur123 MerveeD bizimde Allah nasip ederse son 49. Aynı bende öyle hissediyorum aşağıya çok baskı yapıyo bazı hareketlerinde altıma kaçırıyormuş gibi hissediyorum
MerveeD Nnnur123 Ben yururken tam ortaya dogru ınıyor gbı hıssedıyorum baskı yapıyor bide hareketlerinde azalma oldu