Kandil o testi ilk defa duydum nerde yapılıyor doktorlar hiç bahsetmedi aminosentez de aldırmak istemiyorum gittiğim bazi doktorlar o sıvıyı doktorların kullanmak için aldığını söyledi bebek kayıpları yada erken doğum olabiliyormuş rabbim hepimize şifa versin inşallah Allah yardımcın olsun seninde